poniedziałek, 31 marca 2014

Wyróżnienie

                                         Bardzo dziękuje za wyróżnienie od Kasi .
             Jestem bardzo zaskoczona ta nominacja ,ale postaram się sprostać wymaganiom




Pytania na które muszę odpowiedziec:
1. Skąd pojawił się pomysł na stworzenie bloga?
2. W jakiej technice czujesz się najlepiej?
3. Co najbardziej w sobie lubisz?
4. Czy bierzesz udział w wyzwaniach? Dlaczego?
5. Dla kogo najbardziej lubisz tworzyć?

Moje odpowiedzi
1 .Tak jakos samo wyszło ,od zawsze zagladalam na rozne blogi i pomyslalam ,a co mi tam też spróbuje i zobaczę co z tego wyjdzie .
2 Moja ulubiona technika jest decoupage .
3 To trudne pytanie
4 Nie ,ale kiedyś spróbuje 
5.Na początku zawsze tworzy się dla siebie ,ale mam tez satysfakcje jeśli moje prace się komus podobają.                                                        
                                     Do dalszej zabawy nominuje:            

Pytania do Was:
1 .Najbliższa Twemu sercu technika?
2.Jak długo blogujesz?
3. Jakie masz inne zainteresowania?
4. Ulubiona ksiażka ?
5.Ulubiony blog ,do którego chętnie zaglądasz?

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz