sobota, 31 maja 2014

Szyld do ogródka i narzędzia ogrodowe decoupage

Przedstawiam Wam dzisiaj świeżo zrobiony szyld do ogrodu.Deskę pomalowałam brazową farbą,
napisy ,bialą i złotą i wszystko zabezpieczyłam lakierem poliuretanowym
Narzędzia których użyłam ,były częścią dekoracji z poprzedniego roku.
Były one bardzo przybrudzone,więc najpierw musiałam je oczyścic papierem ściernym.
Narzędzia pomalowałam bialą  i złotą farbą  ,przykleiłam motyw i wszystko zabezpieczyłam lakierem poliuretanowym.Narzędzia przykleiłam do deski klejem montażowym.









1 komentarz:

  1. Super sprawa, sama powoli urządządzam się w swoim nowym ogrodzie. Na razie powoli kompletuje zestaw narzędzi na stronie https://www.stiga.pl/ i zobaczymy później, jak mi pójdzie praca ogrodnika. Trzymaj kciuki, żebym za szybko się nie poddała, bo jestem do tego zdolna.

    OdpowiedzUsuń