sobota, 19 lipca 2014

Tort dla pań

Witam 
Niedawno zadzwonił do mnie jeden pan z prośba o upieczenie tortu dla jego małżonki .
No i jak tu odmówić ,cóż trzeba było działać i to w tajemnicy wielkiej co by owa małżonka się nie dowiedziała.Najlepsze w tym wszystkim jest to ze owa małżonka omówiła się ze mną w dniu swoich urodzin na okładanie włosów,a małżonek półtorej godziny później po odbiór tortu .No i jak tu działać w takiej konspiracji jak przychodzi do ciebie klientka i mówi :"ciekawe co on wymyślił na moje urodziny".
No ja wiem ,ale nie mogę pisnąć ani słowa haha. 
Suma summarum wszystko przebiegło dosyć gładko ,fryzura zrobiona ,torcik odebrany ,oby tylko wszyscy byli zadowoleni,a najbardziej jubilatka.










                                                                                                                                                                       Przy tworzeniu mojego tortu inspirowałam się tortem znalezionym na stylowi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz