poniedziałek, 14 lipca 2014

Zegar kuchenny,krok po kroku

Witam
Dzisiaj chce Wam pokazać zegar ,który zrobiłam sobie do kuchni.Nie chciałam żeby to był zegar z motywem kuchennym ,ale chciałam aby dobrze się komponował z pozostałymi dodatkami.Moja kuchnia jest czarno-biała dlatego tez kolor zegara jest biało-czarny.

Przedstawię Wam teraz krok po kroku jak go wykonałam .
Zapraszam do długiego oglądania.

Sklejka o średnicy 30 cm. i grubości 1 cm.

Tu musiałam się troszkę napracować bo moja sklejka miała 1 cm. grubości i miałam mały problem ze wskazówkami ,żeby to potem przykręcić z drugiej strony ,dlatego dłutem  zredukowałam grubość do 3 mm.

Przetarłam trochę papierem ściernym.

Pomalowałam na biało 

Grafikę wykonałam na komputerze ,jak widać są tu dwie opcje ,pierwsza :czas kołem się toczy albo druga :życie kołem się toczy .Wybrałam wersje pierwsza.

Grafikę wydrukowałam w odbiciu lustrzanym i wybrałam miejsca gdzie ma być przyklejona.

Wszystko powycinałam i przykleiłam na klej stemperii do decoupage.
Pozostawiłam do wyschnięcia na kilka godzin.

Po kilku godzinach namoczyłam papier i zaczęłam delikatnie rolować opuszkami palców.


Po zdjęciu papieru pozostaje delikatna błonką z grafika,to wszystko pozostawiam do wyschnięcia

Całość zabezpieczam lakierem akrylowym.
.






Na koniec pracy przyda się odpoczynek w ogrodzie z dobra książką ,woda mineralna z cytryna ,mięta i lodem ,polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz