poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jesienna szkatułka

Witam
U nas pogoda przeszła już z letniej na jesienna,jest szaro,pada i wieje wiatr .Tylko czekać jak zaczną spadać liście z drzew. Zresztą jesień to jest moja ukochana pora roku. Już  powoli zaczęłam wyciągać garderobę jesienna. Wspomnę też  że  i kwiaty do ogrodu  zakupiłam już  jesienne (chryzantemy ,wrzos).
Dzisiaj przedstawiam Wam moja nowa szkatułkę którą wykonałam w klimacie jesiennym.
Szkatułkę wykonałam metoda Decoupage,w wewnętrznej części wieka naniosłam grafikę za pomocą transferu na olejek lawendowy .Liść klonu  uformowałam za pomocą pasty strukturalnej.

Cytat który umieściłam pochodzi z wikicytaty:
Już jesień ,już liście spadają z jaworów
Nastaje czas chłodnych i długich wieczorów
Już ptak odlatuje ku cieplej krainie.
Co było - nie wróci,co będzie przeminie.

Autor Miron Białoszewski ,Powitanie jesieni







Moja szkatułkę zgłaszam w wyzwaniu transferowym w DECU Style 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz