poniedziałek, 27 października 2014

Lampa z imbryka na kawę.

Witam

Dzisiaj chce Wam zaprezentować lampę która znajduje się u mnie w kuchni .
Zrobiłam ja kilka lat temu ,ale dopiero dzisiaj wpadłam na pomysł żeby ja pokazać ,bo może któraś z Was ma stary niepotrzebny  imbryk ,który zalega  w szafie,a przecież można takie rzeczy fajnie wykorzystać.
Do zrobienia takiej lampy potrzebujemy oczywiście imbryk ,wiertło diamentowe ,oprawkę,kabel z przełącznikiem i żarówkę. 
W imbryku wystarczy przewiercić dziurkę,przełożyć kabel ,następnie przykręcić oprawkę no i oczywiście nie zapominamy o wkręceniu żarówki.



     







  Dziekuje za odwiedziny i mile komentarze.

   Pozdrawiam

Ps: Przypomniałam sobie ,ze dawno temu opublikowałam na stylowi.pl bardzo podobny imbryk .
Oto zdjęcie
:

2 komentarze:

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ta lampa wygląda i jak widać sprawdza się również doskonale. Ja muszę przyznać, że bardzo fajnie sprawdzają się różnego rodzaju taśmy LED. Zresztą jak napisano na stronie http://aranzujemy.pl/tasma-led-do-sypialni-jaka-wybrac to właśnie takie taśmy LED fajnie się sprawdzają w sypialni.

    OdpowiedzUsuń