piątek, 3 października 2014

Tort rocznicowy

Witam Was dzisiaj weekendowo.
U nas rozpoczyna  się długi weekend ,ponieważ 3 października przypada święto zjednoczenia Niemiec.
Nareszcie można troszkę odpocząć po intensywnym tygodniu.

W przeciągu tygodnia upiekłam trzy torty dla znajomych ,a jutro czeka mnie nie lada wyzwanie upieczenie i udekorowanie tortu na chrzciny .Projekt tortu już mam przygotowany ,w głowie już sobie poukładałam jak ma wyglądać ,tylko pozostało zabrać się do realizacji ...ale to dopiero jutro.Zatrzymam się jednak na dniu dzisiejszym.Dzisiaj upiekłam torcik dla mojej rodzinki z okazji naszej rocznicy ślubu ,ale sobie wyobraźcie ze został on zjedzony na poczekaniu ,nawet dobrze nie zastygł w lodowce . Mój syn nawet pominął śniadanie,tak mu smakowało ze zjadł dwie duże  porcje.Dobrze ze zdążyłam zrobić kilka zdjęć ,które mogę Wam teraz zaprezentować.






Pokaże Wam jeszcze torty dla znajomych.
Torcik Cars zrobiłam dla ślicznego trzylatka o pięknych kasztanowych oczkach .
 Ten torcik zrobiłam dla mamy mojej  znajomej z okazji okrągłych 90 urodzin,mam nadzieje ze na 100 urodziny tez zrobię, ale ładniejszy 
 Ostatni ,który Wam dzisiaj przedstawiam zrobiłam dla męża mojej koleżanki z okazji jego 32 urodzin.


   Pozdrawiam , Izabela 
   Mała aktualizacja 
05 .10 .2014 
Tort na chrzest


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz