niedziela, 7 grudnia 2014

Druga niedziela adwentu.Poduszki z motywem świątecznym.

Witam

Dzisiaj zapaliliśmy druga świecę adwentowa ,która symbolizuje wiarę.
Już coraz bardziej czuć zbliżające się  święta.
Rozmowy, kto ,gdzie i z kim spędzi wigilie,jakie potrawy będziemy robić.
Co jeszcze dokupić ,żeby nie zabrakło na święta (a na pewno i tak o czymś zapomnimy).


Ja powoli kończę dekorowanie mojego domu ,wczoraj zrobiłam transfer na dwóch poszewkach .
.












 Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje za tak liczne uczestnictwo w moim urodzinowym  candy,na pewno je jeszcze powtórzę.Zapraszam także  na  Facebooka.

  
A tu zrobiłam sobie banerek na Facebooka,bo bardzo spodobał mi się  cytat Anny J. Szepielak z książki  "Zamówienie z Francji". 

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.
Izabela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz