poniedziałek, 29 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku.



Witam 
Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami,wiec nadszedł czas podsumowań.
Myślę tu oczywiście o blogu.W tym roku opublikowałam aż 106 postów.Jedne były bardzo miło przyjęte ,inne nie miały aż tak wielkiej poczytności.
Często jest tak ,ze patrzymy na nasze statystyki  i ja własnie na tej podstawie przedstawię Wam jakie posty z 2014 roku najbardziej się wam podobały.

1-Niedoścignionym postem ze wszystkich jakie opublikowałam   na blogu jest transfer na poduszce.
Faktem jest ze ten post napisałam w listopadzie 2013 roku.ale przez cały rok 2014 ten własnie post był najczęściej  odwiedzany przez czytelników.


2-Drugim postem jest wianek wielkanocny,Zrobiłam z tego króciutki kursik ,no i widać ze się opłaciło.

3-Trzeci post to oczywiście moje candy urodzinowe,jakież było moje zdziwienie ze tak ogromna ilość osób wzięła udział w zabawie ,jeśli się nie mylę to było ponad 40 osób. Zabawę wygrała Edyta L. która paczuszkę otrzymała przed Świętami.

4-Czwartym postem jest zegar. Zrobiłam kursik krok po kroku jak go wykonać.


5-No i na miejscu piątym ze wszystkich postów uplasował się następny wianek wielkanocny.

W tym roku doszło mi oczywiście bardzo dużo obserwatorów w Google + mam teraz 129,członków witryny jest 102 no i założyłam w końcu konto na Facebooku, które powolutku się  rozwija .Jeśli macie ochotę to serdecznie zapraszam magiczne dodatki.


Z okazji zbliżającego się Nowego Roku 2015 życzę Wam ogromu sukcesów,odważnych marzeń,
samych mądrych decyzji i wielkiej satysfakcji.
                                                                   Izabela.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz