piątek, 5 grudnia 2014

Wyniki Candy

Witam
Dziś nadszedł czas na wyłonienie zwyciężczyni lub zwycięzcy w moim urodzinowym candy.
Do losowania zgłosiło się 45 osób ,w tym jeden pan (jak mi miło) oraz jedna uczestniczka wyraziła chęć udziału przez Facebooka.
Przyznam ze jestem mile zaskoczona ze aż tak ogromna ilość osób wzięła udział w candy.Dzięki Wam poznałam wiele nowych ,bardzo ciekawych blogów .Dziękuje  za wszystkie miłe komentarze i życzenia urodzinowe.




A teraz czas na losowanie





Wszystkie karteczki wylądowały w maszynie losującej."Sierotką "została moja córka ,która  wylosowała


          Gratuluje Edytko i proszę o kontakt na adres       magicznedodatki@online.de

Jako ze zainteresowanie było duże postanowiłam wylosować jeszcze jedna osobę ,która dostanie nagrodę pocieszenia ,drugą osobą jest :



Justyna Takiemojewytworki Tobie również gratuluje i proszę o kontakt magicznedodatki@online.de

Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuje za udział w zabawie.
Pozdrawiam Izabela











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz