czwartek, 1 stycznia 2015

Kalendarz na plastrze brzozy (krok po kroku).



Witam 
 Pod koniec roku 2014 dostałam od rodziców kalendarzyk ścienny tzw.zdzierak. W moim pierwotnym planie było kupienie  drewnianej podstawki pod zdzierak i ozdobienie jej techniką decoupage,ale pod natłokiem  pracy nie dałam rady tego zrobić.
Dzisiaj rano wpadłam na pomysł użycia plastrów brzozy jako podstawkę pod  kalendarz.

Od razu wykonałam dwie podstawki .Jedna została surowa ,a druga pomalowałam białą farbą akrylową.

Zdjęcia przedstawiają krok po kroku jak to wykonałam.

Do zrobienia  dwóch kalendarzy użyłam 
2 plastry brzozy
2 kalendarze
2 zawieszki do ramek
potrzebowałam także :
papier ścierny
 klej
białą farba akrylową
stemple




                         
 Plastry dobrze przetarłam papierem ściernym.


    
 Następnie mocnym klejem przykleiłam kalendarz do brzozy.


                    
Docisnęłam to wszystko ciężkim przedmiotem (użyłam opakowanie papieru do drukarki)i pozostawiłam do wyschnięcia na kilka minut.



            
 Na koniec pozostało mi tylko ozdobienie kalendarza stemplami.



    









Ostatnią czynnością było przybicie zaczepek do ramek i gotowe.






Drugi plaster brzozy pomalowałam na biało   i pozostawiłam do wyschnięcia.Po tym czasie  resztę zrobiłam tak samo jak przy pierwszym kalendarzu.











   

Tu zapowiedz co będzie tematem mojego następnego postu . Wymarzyłam  sobie konika na biegunach ,który ma stać u nas w gościnnym pokoju na pianinie. Już go  wycięłam, czeka mnie tylko oszlifowanie ,pomalowanie no i posklejanie.

Pozdrawiam ,Izabela 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz