środa, 25 lutego 2015

Kura czy kogut.

Witam
Dzisiaj chce Wam pokazać stroik wielkanocny który  specjalnie przygotowałam  na wyzwanie wielkanocne w     papierowe cuda wianki.




Wymyśliłam sobie ze zrobię stroik na stół do pokoju .Do wykorzystania miałam  duży kawałek kory(50 cm. x 30 cm), trochę sianka ,jajeczka i sztuczne bazie.Jedynie czego mi brakowało to kura.Wiec ze sklejki wycięłam kurę wyrzynarką brzeszczotową .Oszlifowałam ją ,pomalowałam na biało ,grzebień na czerwono  i orzekliśmy ze to raczej na koguta wygląda  a nie na kurę.Zresztą jakoś nie pasowało mi to do mojego pomysłu wiec wzięłam się za wycinanie następnej kury .No i się udało,jest kura,a nie kogut uff. Kurę pomalowałam na kolor błękitny i zrobiłam na niej kropki białe, czarne i niebieskie(za pomocą szczoteczki do zębów) i  zabezpieczyłam lakierem akrylowym. 
Wszystkie elementy przykleiłam klejem na gorąco







......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 Natomiast kogucikowi, który nie pasował do mojego pomysłu ,znalazłam nowe miejsce w koszyczku  z jajeczkami.
To będzie taki mały drobiazg dla rodziców na świąteczny stół.

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz