czwartek, 19 marca 2015

WIELKANOC NA POLSKICH BLOGACH e-magazyn

Witam ,
Na początku tego roku wzięłam udział w projekcie wielkanocnym .
Całość tworzyła Karolina z bloga żyj kochaj twórz.To ona wpadła na  fantastyczny pomysł stworzenia e-magazynu.W pomyśle brało udział 40 wspaniałych blogerek. Ciesze się ze i ja mogłam się znaleźć w tak cudownym gronie.W magazynie znalazło się aż sześć moich pomysłów.

Karolina na swoim blogu napisała:
"Ilość chętnych osób mnie zadziwiała. Ostatecznie swoje uczestnictwo potwierdziło ok 40 blogerek. Zebranie wszystkich materiałów i ich zredagowanie było dla mnie dużym wyzwaniem i jednocześnie debiutem. Jak wyszło? Same oceńcie. Zapraszam Was do lektury i poznawania nowych, pięknych blogów za którymi kryje się masa kreatywnych kobiet.

W e-magazynie znajdziecie

PONAD 100 STRON INSPIRACJI

podzielonych na kategorie:

PISANKI
WIANKI
KARTKI
DEKORACJE
DZIECI
RZEŻUCHA
KULINARIA
TEKSTY

Materiały do e-magazynu udostępniło
 aż
40 BLOGEREK!

Tak!  40 blogów w jednym miejscu :)


                          Zapraszam do oglądania.
                                 (wystarczy kliknąć w zdjęcie)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz