poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Poduszki z dmuchawcami.

Witam
Ja wiem że do lata jeszcze bardzo daleko ,
ba, dopiero co do nas zawitała wiosna ,a ja tu wyjeżdżam z dmuchawcami.
Ale tak mi się spodobały te grafiki ,
które znalazłam na stylowi.pl ,ze postanowiłam je przetransferować 
na poszewki.
Transfer zrobiłam standardowo na olejek lawendowy.








...................................................................................................................................................................


W ostatnich dniach pojawia się coraz więcej słoneczka ,więc dużo czasu 
spędzamy w ogrodzie. Posadziłam już bardzo dużo kwiatów ,zrobiłam ogródek 
W najbliższym czasie chce kupić  kilka krzaków pomidorów.

Dzisiaj zauważyłam bardzo dużo pszczół "pracujących" przy naszej czereśni. 






Biorę udział w zabawie Linkowe party z Diana Art




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz