niedziela, 31 maja 2015

Słoiczki na przyprawy.

Witam,
W moim domu mam bardzo dużo przypraw i zamiast je chować po szafkach postanowiłam cześć z nich przełożyć  do słoiczków.Jedyne czego mi brakowało , to etykiety .
Etykiety częściowo powstały przy mojej pomocy ,bo szablon już miałam ,jedynie naniosłam napisy.
Wszystkie etykiety przykleiłam na klej do decoupage.





Te słoiczki na przyprawy zrobiłam już ponad półtora roku temu i nadal świetnie się prezentują.Nie wiem tylko dlaczego tak długo musiały czekać na publikacje.
Biorę udział w linkowym party 

1 komentarz:

  1. Też kiedyś kupiłam sobie takie etykietki na słoiczki z różnymi przyprawami itp. To była najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć w kuchni. Nie dość że wiadomo co jest w słoiczku to jeszcze piękne etykietki ładnie przystrajają cały słoiczek. Najlepiej kupić takie które graficznie nawiązują do danej przyrawy.

    OdpowiedzUsuń