sobota, 12 września 2015

Jesienne lampiony z miechunki diy.

Witam,
Jesień ,moja najukochańsza pora roku zbliża się do nas wielkimi krokami.
Z tej okazji przygotowałam dla Was krótki kursik na lampiony z miechunki (Physalis alkekengi).





Potrzebujemy:
Sznur lampek (na moim sznurze znajduje się 10 żaróweczek).
Kwiaty miechunki 10 sztuk (tyle co mamy żaróweczek).
Małe nożyczki (mogą być także te do paznokci)



W każdym dzwonku wycinamy otwór dookoła ogonka i wyciągamy ogonek .
Teraz już tylko wystarczy żaróweczki powciskać do otworków  i gotowe.
Całość nie powinna Wam zająć nie  więcej niż 15 minut.
Ja sznurek z lampionami przymocowałam  na gałęzi.





Mam nadzieje ze spodobał się Wam kursik.Ja te lampioniki wykorzystam także jako ozdobę na choinkę bożonarodzeniową.
                                                                                                         Pozdrawiam serdecznie ,Izabela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz