piątek, 9 października 2015

Fladenbrot z serem.

Witam,
Ostatnie moje posty ,które zamieszczałam były o tematyce jesiennej,natomiast dzisiejszy wpis będzie kulinarny.

Niedawno dostałam przepis na fladenbrot z serem i dzisiaj w końcu znalazłam chwilkę czasu żeby go wypróbować.

Rzeczywiście zrobienie tego chlebka nie wymaga dużo czasu i kulinarnych umiejętności.
Do upieczenia jednego bochenka potrzebujemy:
300 gram mąki
1 paczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
150 gram startego sera
300 ml.mleka
sezam do posypania.

Do miski wsypać mąkę,proszek do pieczenia,sol i starty ser.
Następnie wlać mleko i energicznie wymieszać.
Cala masę przelać do tortownicy wyłożonej papierem do pieczenia i wyrównać powierzchnie łyżką .
Ciasto obsypać sezamem.
Piec w uprzednio nagrzanym piekarniku 180 st.C  przez 30 -40 minut.

Oczywiście nie jest to tradycyjny fladenbrot ,ale ta wersja bardzo przypadła mojej rodzince do gustu i smakowała rewelacyjnie.

No i jak,smaczny post?
Pozdrawiam Was gorąco ,Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz