środa, 25 listopada 2015

Stroiki adwentowe 2015 ,Adventskranz

Witam ,
Nadszedł już czas aby przygotować się na nadejście pierwszej niedzieli adwentowej.Z tej okazji zaczęłam dekorować mój dom.
W tym roku postawiłam na kolor czerwony .Na początku zabrałam się za zrobienie stroików adwentowych.Do zrobienia jednego z nich użyłam pieńka brzozowego. Pocięłam go na cztery części.W każdym z nich wycięłam otwory frezem do drewna i umieściłam w nich świeczki.
Drugi stroik(wiszący)ozdobiłam czerwonymi dodatkami i czerwonymi świeczkami.
Trzeci stroik zrobiłam  tylko dlatego ,bo zostało mi   dużo świerku i masy do modelowania ze stroików które   robiłam na zamówienie( które pokażę w następnym poście).
  

Pierwszy stroik








Drugi stroik




Trzeci stroik 


                                                        Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam  spokojnego adwentu.Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz