środa, 2 grudnia 2015

Drewniane podkładki z motywem świątecznym.

Witam,
Już tylko trzy tygodnie pozostało nam do świąt Bożego Narodzenia.
Powoli robię drobiazgi dla bliskich .Jak na razie udało mi się zrobić kilka bombek i podkładek z brzozy.Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne trzy podkładki ,z których jedna z nich powędruje jako nagroda pocieszenia w moim urodzinowym candy .Postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę ponieważ nie spodziewałam się takiej liczby chętnych.Druga  podkładka powędrowała  już do mojej przemiłej koleżanki.Trzecią podkładkę chciałabym przesłać mojej koleżance z blogosfery Dorocie von Cologne (Dorotko mam nadzieje ze przyjmiesz drobnostkę na święta)




Przypominam ze do piątku trwa urodzinowe candy,macie szanse się jeszcze dopisać.
Pozdrawiam ,Izabela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz