niedziela, 24 stycznia 2016

Tort gitara dla miłośnika muzyki.

Witam, 
Dzisiaj kolejny słodki post.Tym razem jest to tort dla miłośnika muzyki. 
Kosztowało mnie to trochę wysiłku ,zważywszy na to ze mam kontuzje pleców i byłam po zastrzykach ,ale opłaciło się, jubilat był zadowolony.





Jeśli  macie jakieś pytania dotyczące tego tortu to piszcie. Teraz  idę odpoczywać,tak bardzo bolą mnie plecy ze nie mogę  się ruszać .Do środy jestem na zwolnieniu lekarskim,mam nadzieje ze do tego czasu mi przejdzie.                                                                                                                                                                                                                                                       Pozdrawiam ,Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz