piątek, 28 października 2016

Jesień

Przyszedł czas pokazać Wam dekoracje, które przygotowałam tej jesieni.
Właściwie jak przyjrzałam się temu jak ozdobiłam dom w tym roku, to można odnieść wrażenie że wygląda podobnie jak w zeszłym.
Na stole w kuchni pojawiły się  nowe dekoracje.Nad stołem do lampy kuchennej przyczepiłam lampioniki z miechunki (tu przykład jak je zrobić).






Natomiast w pokoju gościnnym do lampek przyczepiłam sztuczne liście i białe papierowe kule.






Dni są teraz coraz krótsze i  jest coraz chłodniej, więc jeśli mam trochę czasu, to odpoczywam pod kocykiem czytając książki i pijąc gorącą herbatkę z cytryną.






Jeszcze tylko do końca listopada nacieszę się tą dekoracją, a później będzie już szaleństwo z dekoracjami na pierwszy adwent.
 
Pozdrawiam, Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz