piątek, 3 lutego 2017

Bułeczki z mozzarellą, sosem bolońskim i szynką.

Na dzisiejszy podwieczorek upiekłam dla mojej rodzinki bułeczki z mozzarellą , sosem bolońskim i szynką. Nie omieszkałam umieścić zdjęcia tychże bułeczek na instagramie. Po chwili kilka osób poprosiło mnie o przepis.

Składniki

4 szklanki mąki 
kostka drożdży 
około 350 ml ciepłej wody
1/3 szklanki oleju
1 jajko
1 łyżeczka soli
Zioła prowansalskie do posypania bułeczek (ja dodaje przyprawę do bruschetty Prymat)
1 jajo (roztrzepane) do posmarowania bułeczek przed pieczeniem.
Składniki na farsz
Fix Knorr sos w proszku do spaghetti Bolognese,
Kilka plasterków szynki gotowanej, pociętej na paseczki lub jak ktoś woli w kosteczkę.
250 gram starkowanego sera mozzarella


Do miski wsypać mąkę,  drożdże i sól, wymieszać. Dodać ciepłą wodę, olej i jajko, wszystko połączyć i dokładnie wyrobić ciasto. Odstawić przykryte w ciepłe miejsce na 30 minut.


Fix Knorra wymieszać z 250 ml. wody, zagotować i pozostawić do ostudzenia.Po ostudzeniu połączyć z szynką i mozzarellą.
Ciasto podzielić na kulki, każdą rozwałkować na placuszek, nałożyć farsz, zlepić i uformować bułeczki.
Bułeczki ułożyć w blaszce obok siebie, posmarować roztrzepanym jajkiem, posypać ziołami. Piec na termoobiegu  180 st. C około 20- 30 minut, bez termoobiegu 200st. C

Zapraszam na mój profil na instagramie.

Pozdrawiam, Izabela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz